پیجر بیمار چیست؟

مراکز درمانی از جمله اماکنی هستند که نظم و سرعت در خدمت رسانی در آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است. علاوه بر این موضوع رعایت سکوت در اینگونه محیط ها بسیار مهم می باشد. زمانی که بیمار به درمانگاه جهت ویزیت پزشک مراجعه می کند طبق روش های سنتی باید پس از انجام امور مربوط به پذیرش منتظر فرا رسیدن نوبت خود و صدا شدن توسط پزشک باشد. از معایب روش های سنتی نوبت دهی باید به ایجاد هرج و مرج، ازدحام و اتلاف در زمان، آلودگی صوتی و بی نظمی اشاره نمود. به همین منظور امروزه ابزاری تحت عنوان پیجر بیمار جهت بهینه کردن سیستم نوبت دهی در مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرد که در ادامه با مزایا و روش استفاده از آن آشنا خواهیم شد.

انواع پیجر بیمار

پیجر بیمار جایگزینی مناسب برای روش های سنتی در نوبت دهی مانند داد زدن و صدا زدن افراد می باشد. نحوه استفاده از این سیستم به گونه ای است که زمانی که بیمار وارد کلینیک یا درمانگاه می شود پس از انجام امور مربوط به پذیرش، یک پیجر لرزشی به عنوان نوبت از متصدی دریافت می کند. در این حین یک صفحه کلید به عنوان فرستنده در اتاق پزشک نصب شده است و زمانیکه ویزیت هر بیمار تمام شود، پزشک توسط کیپد فرستنده شماره نوبت فرد بعدی را فراخوانی میکند.

بیمار از طریق سه نوع هشدار صوتی، لرزشی و نوری از فرا رسیدن نوبتش با خبر شده و جهت ویزیت به اتاق پزشک مربوطه مراجعه می کند.
پیجرهای لرزشی مناسب استفاده برای بیماران برند AHK به دلیل برخورداری از بردهای بالا این امکان را بیماران فراهم می کند تا بتوانند آزادانه در هر جای مرکز درمانی مستقر شوند و منتظر اعلام نوبتشان از سوی پزشک باشند. همانطور که اشاره شد افراد از طریق سه هشدار صوتی، نوری و لرزشی از نوبتشان با خبر می شوند که همین امر موجب ایجاد نظم، سرعت و همچنین کاهش هرج و مرج در اطلاع رسانی به بیماران می شود.

پیجر بیمار - پیجر لرزشی

پیجر بیماران با اعلام صوتی!

در بعضی از مراکز درمانی به دلیل حجم و تعداد بالای مراجعان نمی توان از پیجر لرزشی استفاده نمود به همین منظور بهترین گزینه برای استفاده به عنوان پیجر بیمار در این اماکن استفاده از فراخوان صوتی به جای پیجر لرزشی می باشد. برای استفاده از این سیستم زمانی که بیمار به درمانگاه مراجعه می کند پس از انجام امور مرتبط با پذیرش، یک شماره نوبت از متصدی دریافت کرده و منتظر می ماند. پزشک مربوطه پس از ویزیت هر فرد توسط کیپد فرستنده ی نصب شده در اتاقش شماره بیمار بعدی را فراخوانی می کند. در این حین شماره فرد از طریق پیجر صوتی و نمایشگر نمایش داده شده همچنین از طریق هاب صوتی اعلام خواهد شد.

استفاده از این سیستم موجب افزایش دقت، نظم و سرعت در اطلاع رسانی می شود.
فراخوان صوتی و نمایشگر دارای دو مدل سه خطی و تک خطی بوده که هر کدام قابلیت نمایش اعداد سه رقمی از 0 تا 999 را دارند. از دیگر مزایای استفاده از این سیستم باید به قابلیت نصب آن ها بر روی دیوار اشاره نمود.
انواع پیجر لرزشی و فراخوان صوتی که به عنوان پیجر بیمار که در بیمارستان ها و درمانگاه ها مورد استفاده می گیرند دارای نصب و راه اندازی آسان و اتصالات وایلرس (بدون سیم) می باشند.

پیجر بیمار - فراخوان صوتی

شرکت AHKSYS با بیش از ۱۰ سال سابقه ی درخشان، اولین و بزرگ ترین مرکز تولید پیجر در ایران به همراه گواهی ثبت اختراع سیستم های پیجر و ارتباط بیسیم به عنوان مرجع خرید پیجر در داخل کشور با بیش از ۳۰۰۰ مشتری ادارات، سازمان ها، فست فود، فودکورت، درمانگاه، بیمارستان، کارخانجات، مراکز تعویض پلاک، مخابرات، دفاتر اسناد رسمی، ثبت احوال، پلیس ۱۰+ و…
تمامی محصولات AHK به طور ۱۰۰% تولید داخل بوده به همین جهت تمامی پیجرها دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش و ۱ سال گارانتی تعویض به همراه پشتیبانی در سراسر کشور می‌باشند.

«جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت پیجر بیمار با AHK در تماس باشید»